Zamknij

Szukasz partnera, który da Ci wsparcie i dostarczy kosmetyki do gabinetu, które znacząco wpłyną na skuteczność Twoich zabiegów?

Wybór odpowiedniego partnera powinien być dobrze przemyślaną decyzją. W końcu to, jakich kosmetyków używasz wpływa znacząco na opinię o Twoim gabinecie.

Zapewniając bezpieczne i długotrwałe efekty pielęgnacji budujesz zaufanie wśród swoich Klientów. Dlatego świadomie wybieraj zabiegi i produkty wysokiej jakości.

Możesz nam zaufać. Zrobiło to już setki gabinetów na całym świecie. Dostarczamy szereg korzyści i tylko sprawdzone, bezpieczne dla środowiska produkty. Współpraca z naszą firmą może stać się początkiem Twoich sukcesów.

Co otrzymujesz w ramach współpracy z marką Dr.Belter?

Wysoki zysk ze sprzedaży produktów detalicznych i zabiegów

Możliwość sprzedaży kosmetyków bez angażowania środków finansowych

Szkolenia kosmetyczne w twoim gabinecie lub w siedzibie firmy Dr.Belter

Kilkudniowe szkolenia wyjazdowe
o tematyce biznesowej
i
kosmetycznej

Szkolenia tematyczne
Biznes beauty
Social Media
Sprzedaż

Organizacja Dni Otwartych oraz eventów

Wsparcie marketingowe i sprzedażowe

Szeroki wybór materiałów reklamowych i akcesoriów gabinetowych

Możliwość autoryzacji gabinetu

Możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami
Biznesu beauty

Nasi Specjaliści:

Beata Adamczyk
Konsultant rynku spa & beauty.

Tworzenie koncepcji ośrodków beauty. Wsparcie oraz profesjonalna porada przy tworzeniu nowych projektów.

Patrycja Preder
Product Manager i Trener marki Dr.Belter

Dostarcza gabinetom silnego wsparcia szkoleniowego oraz merytorycznego.

Agnieszka Śmiejka

Pomagam firmom lepiej sprzedawać i obsługiwać klientów.

dr Joanna Klonowska

Kosmetolog, prodziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu WSIiZ w Warszawie. Ekspert branży beauty.

Maciej Trochimowicz

Ekspert branży beauty z wieloletnim doświadczeniem. Właściciel firmy będącej jedynym i wyłącznym przedstawicielem marki Dr.Belter w Polsce. Pomysłodawca i organizator tytułów targowych i konferencji branżowych.

Piotr Urbaniak

Autor strategii marketingowych wykorzystujących m.in. media społecznościowe, jako nowy i skuteczny kanał sprzedaży.
Trener marketingu, autor artykułów dedykowanych również branży beauty.

Zamknij